Na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 8marca 1990r. o samorządzie gminnym w związku z art. 4 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz na podstawie Uchwały Nr VIII/171/15 Rady Miejskiej w Dąbrowie Górniczej z dnia 24.06.2015 w sprawie: ustalenia szczegółowych zasad utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Dąbrowa Górnicza oraz art. 117 Kodeksu Wykroczeń, Straż Miejska w Dąbrowie Górniczej zobowiązuje do przeprowadzenia prac porządkowych w terminie do 30dni.
Wyjaśnienia w sprawie mozna złozyć osbiście lub zgonie z art. 54§7 kpsw mozna je przesłać w terminie 7 dni na adres jednostki. Istnieje możliwość wydłużenia terminu uporządkowania działki po wcześniejszym kontakcie z osobą odpowiedzialną z ramienia Straży Miejskiej za wystosowane pismo.
W w/w przypadku prosimy o kontakt z sekretariatem lub dyżurnym Straży Miejskiej. Do szybszej lokalizacji pisma potrzebny będzie jego numer, znajduję się on w górnym lewym rogu i zaczyna od sygnatury KSM np.:
KSM.411.x.2020 lub KSM.410.x.2020
W przypadku nie wywiązania się z obowiązku wynikającego z aktów prawnych zostaje sporządzony wniosek o ukaranie do Sądu Rejonowego w Dąbrowie Górniczej.